sunnuntaina, tammikuuta 22

Without the dark, we would never see the stars


Hei kaikki ihmiset :-)
Yritin tossa haeskella uusia biisejä, et saisin uuden soittoäänen, koska toi Bruno Marsin on fire alkaa kyllästyttää. :o Mut koska mä oon tällane tekniikan ihmelapsi, niin onnistuin muokkaamaan jotekin jännästi noi biisit johonkin väärään muotoon enkä jaksa ruveta niitä muokkailemaan. 
Voisin venata et iskä tulee Hollannista.. Tai sit broidi tulee ja pelastaa multa tän koneen ja kännykän ennen kun oon naputellu tarpeeks vääriä nappeja ja asentanu tähän jonkun pommikoneen ja sit kaikki räjähtää. 
Mä selailin kuvii mun kännykästä ja huomasin, et olin napsinu joistakin sovittamistani vaatteist kuvii. Nää kaikki ikävä kyllä jäi sinne kaupan henkareihin kun toi mun lompakko on kärsiny tän kuukauden aika pahasta anoreksiasta. Phyh. Mut tosiaa aattelin, että jos teitä kiinnostais nähä vähän niitä.

 One way (kai 69,95e?)

Vero Moda (tää oli modassa alennuksessa ja 70e mut nyyh.. liian iso)


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tää paska koulun kone nyt ei toimi ku en pysty kommaa toho mis mä oon mut joo nii voiks poistaa sen kuvan ku mua hävettää iha vitusti se mun maha siin :D

janina kirjoitti...

oona elä viitti sä sul ei oo mitää mahaa !! usko jo nyt heti paikalla:(