tiistaina, tammikuuta 3

Look like a girl, act like a lady, think like a man and work like a boss..


Postaus 1 – Esittele itsesi 
Postaus 2 – Eka rakkaus
Postaus 3 – Minun vanhemmat
Postaus 4 – Tätä olen syönyt tänään
Postaus 5 – Mitä on rakkaus?
Postaus 6 – Minun päiväni
Postaus 7 – Paras ystäväni
Postaus 8 – Päivän asu
Postaus 9 – Sisarukseni
Postaus 10 – Käsilaukussani
Postaus 11 – Tällä viikolla
Postaus 12 – Unelmani
Postaus 13 – Eka suudelmani
Postaus 14 – Mieleisin muistoni
Postaus 15 – Mieleisin syntymäpäiväni
Postaus 16 – Kaduttaa
Postaus 17 – Tässä kuussa
Postaus 18 – Tämä järkyttää minua
Postaus 19 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Postaus 20 – Tämä saa minut itkemään
Postaus 21 – Pelkään
Postaus 22 – Suosikkipaikkani
Postaus 23 – Ikävöin
Postaus 24 – Tähän pyrin 

Nyt mä keräsin itteni ja jaksan vihdoinki alottaa tän! 
24 postauksen sarja on alkamassa, johon aion yrittää panostaa. Nää ei luultavasti tule peräkkäin, koska on päiviä jollon mul on muutaki kerrottavaa ja näinpoispäi. "Teemapostauksien" alkuun/loppuun liitän aina ton listan niist aiheist, joita on vielä jäljellä. Ensimmäisenä aiheena on siis itseni esittely. Monet tuntee mut varmasti paremmin, mut joukossa on varmasti niitäkin jotka ei tunne mua yhtään. Toivon et pysytte mukana. :-)



Oon siis Janina ja mulla toisena nimenä on Julia. Täytän marraskuun 19. päivä 15, yaaaaa. Synnyin Kirkkonummel, mut nyt asun Espoos. Alotin tän blogin kirjottamisen (kai?) toukokuussa ja oon siitä lähtien yrittäny ahkerasti tänne postailla kaikkee. En nykyää harrasta vakituisesti mitää, koska ajan vie koulu, kaverit ja perhe. Oon kuitenki pitäny harrastuksena juoksuu ja snoukkausta ja joskus saatan olla nii reipas et meen käymää kavereiden treeneissä. Osaan yllätysyllätys soittaa pianoo, rumpuja ja kitaraa, ja oon soittanu bändeissä.
Oon mielestäni sillee luonteeltani aika järjestelmälline, huumorintajune, herkkä, ehkä jopa syvälline ja uudistusvimmanen ihminen. En oo kovin itsevarma, enkä tykkää riitelemisestä. Mut suutun aika helposti. En oo kuitenkaan pitkävihane, yks hyviä puolia mus. :-) 


En tiiä onks se huono vai hyvä asia, (ajatellaan positiivisesti!) mut mul on ollu pitkää taipumus haluta mun elämää jännitystä. Toi ei kuulosta nyt jotenkin yhtää mun kirjottamalta lauseelta mut jooo. Se on vaa totta, yksinkertane syy miks mun elämä on draamaa 24/7. Lähipiirin elämäst sais helposti uudet salatut elämät.

xoxo, Janina

Ei kommentteja: