keskiviikkona, tammikuuta 25

Misguided ghosts

Tosi kiva. Ulkona on ainaki metri lunta, kiva kävellä tuolla h&m tennareilla. Kesäkengät piti ottaa heti käyttöön ku en voinu vastustaa kiusausta, kun sain jouluna noi converset tädiltä lahjaks ja h&m kevätkuvastosta löyty ne tennarit. Saattaa olla osaks syy miks oon kipee... Mut onneks sen verran pystyn odottamaan, et laitan noi mun leopardiballerinat vasta sitku on pari kymmentä astetta lämpimämpää.

Aamul heräsin virkeenä ja reippaana puoli kuudelta reilu kuuden yöunien jälkeen ja suuntasin kouluun. Siltikin vaikka oon kipee. En ehtiny olla siellä kauaa, tein vaan ruotsin testin ja sit mut häädettiin kotiin. Mulla on ääni ihan lähteny ja yskittää. Opettaja kysy luokan edes yhen kysymyksen ja niin mun ääni päätti tehä sellasen kivan epäviresen äänenmurros äännähdyksen. Söpöltä kuulosti. Ja nolotti.

 Illalla sit toisten mukavien kanssa Espooseen riparitapaamiseen. Jännittää vähä millasii ihmisii siel on. Valitsin tosiaa tän riparin sen perusteella, että se on mahdollisimman kaukana, enkä tunne sieltä ketään muuta kun salman ja tuulian. 

Ei kommentteja: