sunnuntaina, tammikuuta 8

Trying not to love you but it only makes me love you more

Tääl ois yks nuhainen ja kipeä bloggari, joka on vetäny kaksin käsin strepsilsejä ja särkylääkkeitä koko viikon. Sain tän mun kavereita vaivanneen zombiviruksen, jota pakoon olin jo ehtinyt juosta viimeset 2 kuukautta, aika hyvin. Mulla on nyt onneksi suht ok olo, mut eilen mua vaivas jumalaton päänsärky, keskittymishäiriö, yskä, puolikuollut katse sekä kurkkukipu. En tiä miten kaverit jakso mua.

Viikonlopun vietin Masalas kun olin salmalla yötä. Hengailtii koko lauantai siel kavereiden kans - mikun ja akin kämpil suurimmaks osaks. Tuntuu, etten saanu lomal aikaseks mitään hyödyllistä, ku olin koko ajan kavereil ja huomenna olis koulua, äääh. Mun piti hoitaa loman aikana ittelleni joku mekko, koska mulla on ens viikonloppuna yhen nimiäiset - pääsen pikkutytön kummiks  Nyt pitäs keksii mitä leivon sinne janiipoispäinn. Apua, oon ihan kujalla tänkin suhteen. 


Sitten tulee nää "kauan odotetut" ostokset, jotka löysin pari päivää sitten sellosta :-) 

gina tricot

gina tricot

h&m

Ei kommentteja: