tiistaina, joulukuuta 6

There are no stupid questions, just stupid people

Heimoihuomentapäivää mitä teille kuuluu? Mulla on jotenki lomafiilis. Kävin tänää juoksemassa sen mun vakio reitin ja lakkasin kynnet just pitkäst aikaa. Tuokin oli niin ilmotusluontonen asia että ihan pakko oli kertoa. 
Musta tuntuu et mun inspis on taas mummolassa ja aivot ei oikee lennä. Eiku ajatukset. Eiku emmä tiiä. Ää, oon loman tarpeessa. Ja nukkumisen. Ja kavereiden. Yhyy.
Mulla on kauhee tarve kirjottaa tänne, en tiä miks tai mitä, mut jotenki sellanen mussutus fiilis. Ja joojoo voisin lopettaa tän postauksen tähän ja päästää teidät tuskistanne jotka liian uteliaina luette vieläkin tätä yli turhaa tekstiä ja menetätte elämästänne sekunteja käyttämällä ne mun juttujen lukemiseen. Mut kiitos teille harvoille silti, arvostan! Okei en.

Ei kommentteja: