perjantaina, joulukuuta 30

Heartless




 KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Sadepäiviä 
2. Päi naamaa valehteleminen
3. Ihmisii, jotka muuttuu liikaa seurast riippuen
4. Kun kukaa ei ymmärrä
5. HUONOJA HIUSPÄIVIÄ AARGH.
6. Keltasta
7.  fysiikkaa ja kemiaa
8. ku mua haukutaan blondiks
9. Blackouttei
10. Kylmyyttä



YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. En oo pitkävihanen
2. Usei annan liia helposti periks
3. Stressaannun helposti
4. Tunteellisuus
5. Edelliseen vedoten, oon herkkä
6. Tuun aika helposti mustasukkaiseks
7. Oon harvoi tyytyväine itteeni
8. Luovuus
9. Rakastan kirjottamista


KAHDEKSAN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. yksi ihminen
2. Kesä
3. Suoria hiuksia
4. Paremoaa itsetuntoa
5. uusia kavereita
6. päänsäryn pois
7. Pari muutosta ulkonäössä
8. En keksi enempää, mulla on kaikki jo aika hyvin. :-)



SEITSEMÄN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Välittämällä
2. Olemalla sellanen sulonen
3. Hyväksymäl mut semmosen ku oon
4. Halaamalla
5. Olemalla oma ittensä 
6. Katsomalla söpösti ja hymyilemällä

7. Näyttämällä ja kertomalla, että välittää


KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. Suihkuun
2. Tarkistan tekstarit & onks kukaa soittanu
3. syön
4. Puen vaatteet ja meikkaan
5. pesen hampaan
6. facebook -tilannekatsaus


VIISI LEMPIVAATETTASI/ASUSTEESI:
1. Supermieshuppari

2. Leopardiballerinat
3. Armeijan vihree huivi
4. Leviksen paita
5. Dr. denimin farkut


NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Ihmiset
2. Kännykkä & läppäri
3. kahvi
4. Musiikki



KOLME KAUNEINTA ASIAA, JOITA SINULLE ON SANOTTU:
1. "Mä rakastan sua."
2. "oot ihana"
3. "Janina sä oot ihaninta mitä mulle on ikinä tapahtunu.♥ "


KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Läheisten kuoleminen
2. menettäminen


kuvat we♥it

Ei kommentteja: