tiistaina, elokuuta 20

Paluu

Nyt jos joskus aika on menny nopeesti, herranjumala. Kirjotinko mä oikeesti viimeksi heinäkuussa? Nolottaa.
Nyt yritän alkaa taas palaamaan arkeen ja blogin puolelle. Suoraan sanottuna lomalla en oo koskenut ollenkaan läppäriin muuta kuin lukiokirjojen tilausten merkeissä. Saatikaan sitten kameraan. Ehkä se on ihan hyvä asia, eipähän tullut istuttua kesällä sisällä. 
Kesästä ja lomasta puheen ollen, mun loma meni tosi kivasti, tosin niin kuin äsken sanoin liian nopeasti. Ehdin käydä tässä kahden kuukauden sisällä Lontoossa (pitäsköhän siitä tehdä erillinen postaus..?), ottanut aurinkoa stadikalla, hietsussa ja muilla rannoilla, lintseilly, tehnyt marjojen poimimis -duunia mökillä sekä tietenkin ollut kavereiden kanssa. Lisäksi oon stressannut koulua jo kuukautta ennen kun se edes alkoi ja laskin päiviä tulevaan kärsimykseen. Mut eihän tää lukio niin rankkaa ja kamalaa duunia ookkaan ja onneks ei yhtään sellaista mitä odotin. Tietenki ensimmäisen viikon jälkeen on helppo sanoa näin mutta toivotaan että näin pysyy! Uusia kavereita, vähemmän sääntöjä, aineille omistautuneita opettajia ja tuttu rakennus. Jees.

Mietin tässä että mitä kuvia mä tähän nyt sitten laittaisin ettei tulis hirveen sekavaa postausta. Saatte nyt kuitenkin tyytyä näihin vähäisiin joita on ensinnäkin napsittu parkilla ja Linnanmäellä minä ja mun kaverit. Jee, enjoy!

Aapo ja mun spessujopo
Joni, Jani, Oona, Aino 

 Aino ja Maku
Pyrtsä
Kaikilla meinaa lentää laatta. 
Kirsi, takana Kjell, Basse & Aku.

 Basse, Aku, Kjell
Allu, Onni ja Juho




Ja pian Lontoo -postausta tulossa! 

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

hyi oon oksu :D mut te oootte nams <murut <3