maanantaina, kesäkuuta 18

waka dam dam

tää päivä meni nopeesti. liian nopeesti. en ehtiny tekee mitään ihmeempiä, lakkasin kynnet, kävin nopeesti ainon kans sellossa ja sit mentii makoilee emmille (tai no mä makoilin) ja kattoo ku se värjäs hiukset. 

tuntuu et nää päivät valuu iha turhaa, koska mä nukun nii pitkää. kauheesti kaikkii kivoi juttui pitäs viel hoitaa, esim. käydä lintsil kavereitten kaa, mennä stadikalle, salman mökille kolmen porukas ja kaikkee muuta ylitärkeetä ja stressii tuottavaa. joudun lähtee (kaiken tän kauheen kiireen keskellä..) mökille torstaina, oon siellä viikon ja heti kun tuun sieltä, joudun viikoks pakolla jeesustelemaa riparille. noei, ihan innoissani mä sinne meen. mut se tarkottaa pakollisesti myös sitä, et postauksii ei tuu kahteen viikkoon :o nojoo. enköhän mä kännykän kautta jotenkin kirjota jotain. oho täst tuli pitkä teksti,
 öitä kaikille!





Ei kommentteja: