keskiviikkona, kesäkuuta 27

feeling way too damn good

aaaaaaaaaaaaah, vihdoinki kotona. mä olin nii lähellä muuttu mökkihöperöks tuol ruoveellä. juhannuksen jälkee en oo muuta ku syöny maailman parhaimpii mummin tekemii herkkui, saunonu joka päivä, lukenu 250 sivuu kirjaa päivässä (!), nukkunu huonosti, kuvannu sateessa, miettiny uutta sisustusta meijän mökille, alottanu 1000 palan palapelii, riehunu veljien kans ja viettäny laatuaikaa sukulaisten paris. se ois huomenna lintsille kavereitten kans, sen jälkee pakkausta ja pankkikortin hankkimista ja sit riparille. mun pitäs viel ehtii nähä mun salmaa, jolla on hihii tänää synttärit, onnee sinne!  
mul on just sellane fiilis et voisin kirjottaa teille stoorin mitä kaikkee mun pitäs vielä tehä, koska saisin kerättyy niistä mahottoman listan, mut mä jätän tän nyt tähän. illan jatkoi!


















Ei kommentteja: