torstaina, syyskuuta 29

Some new stuff

 Surffailin tossa viime viikonloppuna ettien netistä takkia. Kävin läpi melkein kaikki kaupat mitä tuli sillon mieleen: H&M, Stadium, Intersport, Nelly.com, Bubbleroom, Gina Tricot, Seppälä, Sokos, Mic Mac ja muut, mutta ei löytynyt yhtäkään mun tyylistä takkia. Oisin halunnu sellasen Henry Loydin purjehdustakin, jossa on se hassu neonkeltainen huppu, mut niitä sai vaan jostain purjehduskaupoista väh. 395e maksavina.. Mä aloin jo masentua, mut päätin kuitenkin kattoa vielä One Waysta. Sieltä se sitten löytyi. Kiitos äiti oot paras ♥



Mä en ehtiny esitellä mun ostoksia viime viikoilta, joten yritin ettiä ne ja löysin pari niistä.
Tossa yläpuolella olevassa kuvassa on Mic Macista ostettu mun yks pikkulaukuista, jonka ostin tossa kaks viikkoa sitten foorumista. En muista paljonko tosta maksoin, jotain 10e-25e väliltä. 


Nää farkkuconverssöpöydet ostin kaverilta, kun sillä ei ollut enää halua käyttää näitä. Alkuperäistä hintaa en tiiä, mut maksoin noista vaan 25e kun vähän tingin.



Sitten mennään siihen tän kuukauden kivoimpaan asiaan! 
Osallistuin sembaloissa pari viikkoa sitten kisaan Ninjassa, jossa ois voinu voittaa Jet Setin Addiction kellon, ja hah, kuka voitti ? Tollasen sit sain.

H&M 4,95e

Ei kommentteja: