sunnuntaina, toukokuuta 27

Small bump

Ed Sheeran - Small Bump

Päätin tulla pitkäst aikaa niiku iha kirjottelee, viime postaukset ollu vähä tyhjänpäiväsii ku niis ei oo pahemmi ollu mitää muuta ku kuvia. Tai no joo, tääki postaus on tosi tärkee. Makaan täl hetkel sohval ja tajusin just et mul ois kerranki sellane fiilis et vois tehä jotai järkevää, niiku siivota vaatekaappi, mut must tää dataaminen kuulosti kivemmalta. Aurinko paistaa ja 25 astet ulkon. okei on mullaki elämä :D Vois salee lähtee koht rantsulle, niiku eilen ja sitä eilen..

Mä kelasin et miks ihmees mä kirjotan blogii. Puhuttii eilen kavereitten kaa et mitä järkee täs ees on.  Kundien näkökulma blogin pitämisest oli et postaukset on täyn sellasii "kato mitä mä ostin, eiks oo ihana hihii". Mut emmä tiiä. mä teen tätä enemmänki sen takii, et ensinnäki tykkään jakaa mun kuvia muide nähtäväks. Ja tää o ainoo asia, mikä on ihan mun oma ja mun näkönen. Kukaan ei voi päättää mitä tänne teen. Ja tykkään muokkailla tätä ulkoasua ja ylipäätänsä kuvia. Ehkä tää on mulle se asia, mihin käytän mun turhamaisuuden.

Ei kommentteja: