sunnuntaina, lokakuuta 9

MUMMOILU RULES


 Oon jo varmaa aiemminki kertonu, et ehin tuhlata rahat helposti päivässä, mikä johtaa siihen, etten saa hankittua sellasia tuubihuiveja, mitä himoitsen iha sairaastiiii. :-( Äitikään ei suostu mulle enää huiveja ostamaan, koska se on lakossa näiden mun turhuuksien kanssa. Sit sain sellasen päähänpiston, että mähän alan ite väsäämään niitä. Äiti maksaa langat, mä teen työn. Muahah, oon viisas (:(: Innostuin ja tein kahessa päivässä 1,5 metriä tota huivia. Harmaa on siis tulossa parhaillaan, ruskee, tummansininen & musta vielä ni sit oon happyhappy ♥ Mulla on jo musta tuubihuivi, mut se on ollu niin kovassa käytössä, et se on jo ihan läsähtäny kasaan. 

Mulla oli vielä äsken 101 aihetta mistä mun piti tänne kirjottaa, mut heti ku alan naputella ni ideat alkaa leijuu lähimmästä ikkunasta ulos. Mhmhmhm. 


Pst. Olittekste eilen illalla kattomassa ulkona puol yhentoista-puol kahentoista aikana taivasta? Näin varmaa 3 tähdenlentoo ja sit kuu oli tosi oudon näköne. o:

xoxo, 
Janina

2 kommenttia:

emmisofia kirjoitti...

hohoo mun mummeli oot ♥ ;)

janina kirjoitti...

aina(;(;♥