lauantaina, elokuuta 20

It's good to hear your voice

Phuuuuh, vihdoinki pääsen koneelle. Tää päivä kulu siivouksen ja huoneen uudelleen järjestelemisen merkeissä. Ehdin siivota melkein loppuun saakka, kunnes yks hylly päätti hyökätä mun päälle ja mun säästöpossu, hajuvesi ja hyllyn alla oleva kasvi meni rikki. Särkee ihan kivasti niskaan, mut ei siinä sitten muuta.


Mulla on ollu tosi kipee olo nää viimeset päivät. Päätä särkee ja kylmä koko ajan. Villasukat jalassa nytkin ja kaakaota tässä nautiskelen. Mhmhm.
Miks mun postaukset on niin tylsiä nykyään. Mun ajatukset on yleensä kaikkee himosyvällistä shittiä, mut heti ku pitäs teille niistä kirjottaa ni swoosh, mikää ajatus ei tunnu enää kirjottamisen arvoselta. Mulla ois tarve säätää tähän vielä hyvänyöntoivotukset mut jääkööt tällaseks ku inspis taas mummolassa.

Ei kommentteja: